Уважаеми клиенти, Петък 22 Септември ще бъде почивен ден.

УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА

 
Уважаеми клиенти,
Поръчаните стоки от Dara.bg се доставят с куриер на адрес указан при заявката. След получаване на поръчката, посредством телефонен разговор се потвърждава поръчката и адреса, на който да бъде доставена стоката.
Поръчки направени след 12:00ч се обработват следващия работен ден.
Заявената от Вас стока ще бъде доставена с куриерска фирма "СПИДИ" до посочен от Вас адрес или офис на куриерска фирма "СПИДИ". Срокът за доставка зависи от графикът на на обслужване на фирма "СПИДИ" на съответната зона, в която се намирате, конкретния час и ден на направената поръчка. Доставки не се извършват в неделя и в официални празници. 


При поръчка над 35 лева доставката ще бъде БЕЗПЛАТНА до адрес или офис на СПИДИ
При поръчка до 35 лева се заплаща 4,99 лв. за цялата страна до адрес или офис на куриерска фирма "СПИДИ".
 

Съботната доставка е БЕЗПЛАТНА само до ОФИС, при доставка до АДРЕС към цената на доставката се добавят 3,60 лева с ДДС!

Плащането на наложен платеж при доставка със СПИДИ, може да бъде само в БРОЙ, не се приемат плащания с карта!

Изпращаме пратките с опция ПРЕГЛЕД, която дава възможност на получателя да отвори и прегледа пратката в присъствието на куриера и да се увери в съдържанието ѝ, преди да получи пратката.

Начини на плащане

 
- Наложен платеж - при получаване на стоката Вие заплащате сумата на куриер. При доставка със СПИДИ плащането е само в брой, не се приемат плащания с карта! Всички разходи по наложения платеж са за сметка на Дара.бг. Вие ще заплатите единствено сумата посочена във Вашата заявка.

- По банков път - стоката ще бъде доставена след получаване на разплащането. Данните необходими за плащането ще бъдат посочени по време на Вашата заявка, както и в имейла за потвърждение на заявката. Ние ще Ви изпратим фактура на имейла, след това може да направите плащането.
 

РЕКЛАМАЦИЯ

Изпращаме пратките с опция ПРЕГЛЕД, която дава възможност на получателя да отвори и прегледа пратката в присъствието на куриера и да се увери в съдържанието ѝ, преди да получи пратката.
 
Клиент, поръчал стока, може да откаже получаването и в случай, че доставената стока явно не съответства на поръчаната от клиента и това може да се установи чрез обикновен преглед на стоката.

След получаване и заплащане на стоката клиентът може да поиска връщането й и възстановяване на платената от него цена когато:
- Стоката или нейната опаковка са повредени при транспортирането й;
- Не е спазен обявения срок на доставка. Срокът за доставка се договаря при потвърждаването на поръчката;
- Когато е налице несъответствие между поръчаната и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката, стоката се подменя.

При гореизброените случаи разходите за връщането на стоката са за сметка на продавача.

Закупена стока може да бъде върната в 14 дневен срок от получаването и, ако не е ползвана, разпечатана или с нарушен търговски вид. Разходите по връщането u са за сметка на клиента.