УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА
Поръчаните стоки от Dara.bg се доставят с куриер на адрес указан при заявката. След получаване на поръчката, посредством телефонен разговор се потвърждава поръчката и адреса, на който да бъде доставена стоката. Заявки, които не бъдат потвърдени няма да бъдат изпращани!
Поръчки направени след 12:00ч се обработват следващия работен ден.
Заявената от Вас стока ще бъде доставена с куриерска фирма "СПИДИ" до посочен от Вас адрес или офис на куриерска фирма "СПИДИ". Срокът за доставка зависи от графикът на на обслужване на фирма "СПИДИ" на съответната зона, в която се намирате, конкретния час и ден на направената поръчка. Доставки не се извършват в неделя и в официални празници.
Всички пратки се изпращат с услугата "Опция преглед", тя включва проверка на цялостта на продуктите и опаковката им. В услугата не е включена опцията тест на продукта. В случай на наличие на следи от транспортни или друг вид дефект е необходимо да уведомите куриера и куриерът ще се свържете с нас.
При поръчка над 35 лева доставката ще бъде БЕЗПЛАТНА до адрес или офис на СПИДИ
При поръчка до 35 лева се заплаща 4,99 лв. за цялата страна до адрес или офис на куриерска фирма "СПИДИ".
При поръчка над 35 лева доставката ще бъде БЕЗПЛАТНА до адрес или офис на СПИДИ
При поръчка до 35 лева се заплаща 4,99 лв. за цялата страна до адрес или офис на куриерска фирма "СПИДИ".
Съботната доставка е БЕЗПЛАТНА само до ОФИС, при доставка до АДРЕС към цената на доставката се добавят 3,60 лева с ДДС!
Плащането на наложен платеж при доставка със СПИДИ, може да бъде само в БРОЙ, не се приемат плащания с карта!
Изпращаме пратките с опция ПРЕГЛЕД, която дава възможност на получателя да отвори и прегледа пратката в присъствието на куриера и да се увери в съдържанието ѝ, преди да получи пратката.
Начини на плащане
- По банков път - стоката ще бъде доставена след получаване на разплащането. След обработване на поръчката и погдотвяне на продуктите, ще получите фактура в електронен формат на посоченият имейл. Пратката ще бъде изпратена, след получаване на банковият превод.
РЕКЛАМАЦИЯ
Изпращаме пратките с опция ПРЕГЛЕД, която дава възможност на получателя да отвори и прегледа пратката в присъствието на куриера и да се увери в съдържанието ѝ, преди да получи пратката.
След получаване и заплащане на стоката клиентът може да поиска връщането й и възстановяване на платената от него цена когато:
- Стоката или нейната опаковка са повредени при транспортирането й;
- Не е спазен обявения срок на доставка. Срокът за доставка се договаря при потвърждаването на поръчката;
- Когато е налице несъответствие между поръчаната и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката, стоката се подменя.
При гореизброените случаи разходите за връщането на стоката са за сметка на продавача.
Закупена стока може да бъде върната в 14 дневен срок от получаването и, ако не е ползвана, разпечатана или с нарушен търговски вид. Разходите по връщането u са за сметка на клиента.